Lilu ILU

Korea kosmeetika Eestis

Otsing
Sulgege see otsingukast.

Veebipoe kasutustingimused

Üldsätted

1.1. Käesolevad ostu-müügireeglid (edaspidi Reeglid) ostja ja Lilu ILU OÜ, reg. number: 16460270, juriidiline. aadress: Kopli 82, 10412, Harjumaa, Tallinn, Eesti (edaspidi Müüja) siduv juriidiline dokument, milles on kirjas poolte õigused ja kohustused, kauba tellimine ja selle eest tasumine, kohaletoimetamise kord ja tagastamise tingimused, nagu samuti muud veebipoes kaupade ostmise ja müügi sätted Lilu ILU, www.liluilu.ee.

1.2. Ostja nõustub veebipoodi kasutades käesolevate Reeglitega www.liluilu.ee.

1.3. Müüjal on õigus Reegleid igal ajal muuta, lisada või muuta.

1.4. Registreeru ja osta kaup e-poes Lilu ILU on ainuõigus:

1.4.1. võimekad isikud, s.o. täisealised isikud, kelle seaduslikkust kohus ei piira;

1.4.2. 14-18-aastased alaealised ainult oma vanemate või eestkostja nõusolekul, välja arvatud juhul, kui nad toimetavad iseseisvalt oma sissetulekuid;

1.4.3. juriidilised isikud;

1.4.4. kõigi ülalnimetatud isikute volitatud esindajad.

1.5. Ostja, nõustudes Reeglitega, kinnitab, et vastavalt käesoleva reeglistiku punktile 1.4 on tal õigus veebipoes registreeruda ja kaupu osta.

Ostu-müügilepingu sõlmimine

2.1. Leping Ostja ja Müüja vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja, valinud toote(d) ja moodustanud ostukorvi, vajutab nupule „Kinnita“.

2.2. Peale ostu-müügilepingu vormistamist on Ostja poolt valitud kaup, sortiment, kogus, hind, tarneaeg ja muud tingimused kohustuslikud ning muutuvad lepingu lahutamatuks osaks.

2.3. Ostu-müügilepingud fikseeritakse ja säilitatakse Müüja ettevõtte andmebaasis.

Ostja õigused

3.1. Ostjal on õigus osta kaupa veebipoest www.liluilu.ee vastavalt käesolevatele reeglitele.

3.2. Ostjal on õigus veebipoega sõlmitud ostu-müügilepingust taganeda www.liluilu.ee, teavitades Müüjat kirjalikult (e-posti teel info@liluilu.ee.) koos tagastatava toote kirjeldusega (märkida tellimuse number ja tagastatavad kaubad) hiljemalt 14 päeva jooksul tarnekuupäevast. Ostja peab kauba veebipoodi tagastama www.liluilu.ee hiljemalt 14 päeva jooksul pärast kauba üleandmist Ostjale. Tähtajast peetakse kinni, kui kaup tagastatakse enne 14-päevase perioodi lõppu.

3.3. Ostja ei saa teostada lepingu punktis 3.2 nimetatud õigusi järgmiste lepingute suhtes:

3.3.1. teenuslepingud, mis jõustuvad vastavalt Ostja lepingule enne 14-päevase perioodi möödumist;

3.3.2. kaupade tarnimise lepingud, mille maksumus sõltub tarnijast või kolmandatest isikutest sõltumatutest teguritest;

3.3.3. Ostja konkreetsete juhiste järgi valmistatud või konkreetsele Ostjale eritellimusel või oma olemusest tulenevalt toodetud kauba tarnelepingut ei saa tagastada;

3.3.4. lepingud pakendatud kauba tarnimiseks eeldusel, et Ostja on kauba avanud ja pakend on kahjustatud;

3.3.5. muudel juhtudel, kui ostu-müügilepingut ei saa Eesti Vabariigi õigusaktides ettenähtud seaduste tõttu üles öelda.

3.4. Ostja saab punktis 3.2 nimetatud Ostja õigust kasutada ainult juhul, kui toode ei ole kahjustatud, selle välimus ei ole muutunud, etiketid ja originaalpakend on säilinud ning puuduvad kasutusjäljed.

Müüja õigused

4.1. Kui Ostja üritab mingil viisil segada e-poe tööd, andmete salvestamise turvalisust või rikub muid lõikes 5 nimetatud Ostja kohustusi, on Müüjal sel juhul õigus tühistada Ostja registreering veebilehel. saidile www.liluilu.ee.

Ostja kohustused

5.1. Ostja on kohustatud kauba eest tasuma ja selle kätte saama käesolevates reeglites ettenähtud viisil.

5.2. Kui Ostja keeldub kauba kohaletoimetamise ajal mõjuva põhjuseta kaupa vastu võtmast, on Ostja kohustatud kandma kohaletoimetamise kulud.

5.3. Ostja kohustub registreerimiseks andmeid salvestama ja mitte edastama kolmandatele isikutele www.liluilu.ee. Müüja ei vastuta kolmandate isikute poolt toime pandud tegude eest, kui nad kasutasid Ostja kaotatud andmeid.

Müüja kohustused

6.1. Müüja kohustub looma kõik tingimused, et e-pood ja kõik selle teenused oleksid Ostjale kättesaadavad.

6.2. Müüja kohustub tarnima ostetud kauba Ostja poolt määratud aadressile, lähtudes Reeglites sätestatud tingimustest.

6.3. Müüja kohustub austama Ostja õigust privaatsusele ja isikuandmetele.

6.4. Kui Müüja ei saa ettenägematute asjaolude tõttu veebipoest ostetud kaupa kohale toimetada www.liluilu.ee Lepingus määratud aja jooksul on Müüjal õigus pakkuda sarnast toodet või teavitada Ostjat viivitusest. Kui Ostja keeldub pakutud analoogist ja hilisemast tarnimisest, kohustub Müüja raha tagastama 14 päeva jooksul pärast keeldumist.

6.5. Kui Ostja on kasutanud käesolevate reeglite punktis 3.2 nimetatud õigust ja kooskõlas punktis 3.4 sätestatud reeglitega, kohustub Müüja tagastama Ostjale tasutud raha 14 päeva jooksul arvates Ostja poolt teatise saamise päevast. lepingu ülesütlemine koos tagastatava kaubaga.

Toodete hinnad

7.1. Kaupade hinnad veebipoes www.liluilu.ee ja tellimused on märgitud eurodes. Müüja on mittemaksukohustuslane.

Kauba eest tasumise reeglid ja tingimused

8.1. Ostja tasub tellitud kauba eest ühel järgmistest viisidest:

8.1.1. pangaülekandega peale tellimuse esitamist. 

8.1.2. Sularahas kauba kättesaamisel Müüja tellimuste kättetoimetamise kohas.

8.2. Ostja, tasudes kauba eest punktis 8.1.1 toodud viisil, kohustub kauba eest tasuma viivitamatult. Pakk genereeritakse alles pärast makse sooritamist.

8.3. Müüja jätab endale õiguse teha makseviisides muudatusi.

Kauba kohaletoimetamine

9.1. Ostja e-poest kaupa ostmas www.liluilu.ee. saate valida saatmisviisi.

9.2. Ostja kohustub tarneteenust valides esitama täpse aadressi tellimuse kättesaamiseks.

9.3. Ostja kohustub kauba isiklikult vastu võtma. Juhul, kui ta ei saa kaupa isiklikult vastu võtta ja kaup toimetatakse Ostja esitatud andmete alusel märgitud aadressile, ei ole Ostjal õigust esitada Müüjale pretensioone seoses kauba kohaletoimetamisega. valele üksusele.

9.4. Kauba võib kohale toimetada Müüja või tema volitatud esindaja.

9.5. Kohaletoimetamise kulud arvutatakse sõltuvalt tarneaadressist.

9.5.1. Tarnekulu tellimuse kohta:

 

9.5.2. Kohaletoimetamise hind Eestis ühe tellimuse kohta:

  • DPD järeletulemisautomaadi kaudu – 3.00 EUR; 
  • Itella Smartposti pakiautomaat – 3.00 EUR; 
  • Omniva pakiautomaat – 3.00 EUR.

9.5.3. Üle 30 EUR tellimustele on kohaletoimetamine ükskõik millisesse pakiautomaati Eestis TASUTA.

 

9.5.4. Tarnekulu Lätti tellimuse kohta:

  • Itella Smartposti pakiautomaadi kaudu - 6,99 EUR.

9.5.5. Üle 75 EUR tellimustele on kohaletoimetamine Lätti Itella Smartposti pakiautomaati TASUTA.

 

9.5.6. Tarnekulu Leetu tellimuse kohta:

  • Itella Smartposti pakiautomaadi kaudu - 7,99 EUR.

9.5.7. Üle 75 EUR tellimustele on tarne Leetu Itella Smartposti pakiautomaati TASUTA.

 

9.5.8. Saatekulu Soome ühe tellimuse kohta:

  • Itella Smartposti pakiautomaadi kaudu - 10,99 EUR.

9.5.9. Üle 100 EUR tellimustele on tarne Leetu Itella Smartposti pakiautomaati TASUTA.

 

9.6. Müüja jätab endale õiguse saatekulu muuta.

9.7. Tarneajad on ligikaudsed ja võivad erineda. Kui tellimus sisaldab mitut erineva tarneajaga toodet, toimetatakse tellimus Ostjani kohe, kui kõik tooted on laos. Müüja kohustub tegema kõik endast oleneva, et ostetud kaup jõuaks kohale võimalikult kiiresti.

9.8. Paki kättesaamisel on Ostja kohustatud koos Müüja või tema volitatud esindajaga kontrollima selle sisu ja kauba seisukorda, allkirjastama arve või muu paki üleandmise-vastuvõtmise dokumendi. Ostja, allkirjastades arve, saatelehe või muu paki üleandmise-vastuvõtmise dokumendi, nõustub, et tellimus on üle antud rahuldavas seisukorras ja kaup ei ole kahjustatud.

9.9. Olles märganud, et paki pakend on kahjustatud (kortsus, märg või muul viisil välimuselt kahjustatud), kaup on kahjustatud või valesti kokku pandud, on Ostja kohustatud selle märkima arvele, saatelehele või muule paki üleandmise-vastuvõtmise dokumendile. , Müüja või tema esindaja juuresolekul kirjutada vabas vormis kauba rikkumise (nõuetele mittevastavuse) aktile. Kui Ostja ei ole neid toiminguid lõpetanud ega teavitanud müüjat kahe päeva jooksul alates paki kättesaamise kuupäevast, ei võta müüja edasisi pretensioone vastu.

Tagasi

10.1. Müüja ei vastuta e-poes müüdavate kaupade värvi, kuju, suuruse ja muude parameetrite eest, mida Ostja monitori omadused võivad moonutada.

10.2. Kauba tagastamiseks käesolevates Reeglites toodud juhtudel on Ostja kohustatud täitma kauba tagastusvormi ja esitama selle koos tagastatava kaubaga ning teavitama sellest Müüjat vastavalt punktis 3.2. käesolevate reeglite kohast.

10.3. Kauba tagastamine peab vastama järgmistele tingimustele:

10.3.1. toode tuleb tagastada originaalpakendis (puuduliku toote tagastamisel seda eset ei nõuta);

10.3.2. kaup ei tohi olla Ostja poolt kahjustatud, s.o. ilma mehaaniliste või muude kahjustusteta;

10.3.3. toodet poleks tohtinud kasutada, olles kaotanud oma esialgse välimuse, on oluline mitte kahjustada etikette, mitte rebida kaitsekilet jne;

10.3.4. tagastatav toode peab olema samas komplektatsioonis, nagu see Ostja poolt vastu võeti;

10.3.5. Kauba tagastamisel tuleb esitada kauba ostmist kinnitav dokument, garantiikaart (kui see väljastati) ja täidetud dokument kauba tagastamise kohta;

10.3.6. Müüjal on õigus keelduda tagastamise vastuvõtmisest, kui Ostja ei ole täitnud kauba tagastamise tingimusi;

10.3.7. Ostja ei saa kaupa tagastada, kui see on ostja poolt muudetud või kahjustatud.

10.4. Saate oma tellimuse tagastada, kasutades ühte järgmistest valikutest:

10.4.1. tasuta tagastamine kogumispunkti aadressil Kopli 82, 10412, Tallinn, Harjumaa, Eesti.

10.4.2. tasuta tagastus Itella Smartposti iseteenindusterminali kaudu 7 päeva jooksul;

10.4.3. tasuta tagastus Omniva iseteenindusterminali kaudu 14 päeva jooksul. Oluline on pakk tagastada samasse terminali, mille kaudu pakk vastu võeti;

10.4.4. Tagastamise tegemiseks tuleb pakk koos vöötkoodiga salvestada, kasutada sama koodi, mis selle kättesaamisel, seejärel järgida tagastuse tegemiseks terminali ekraanil kuvatavaid juhiseid;

10.5. Kauba tagastamisel vastavalt punktis 3.2 kehtestatud reeglitele tasub kauba tagastamise kulud Ostja poolt kvaliteetse toote tagastamisel, arvestatakse tagastatavast summast maha ka kohaletoimetamise kulu. Puudusega toote tagastamise korral hüvitab toote tagastamise, samuti toote kohaletoimetamise kulud Müüja.

10.6. Tagastatud kauba eest saab raha tagasi maksta ainult pangaülekandega maksja pangakontole 14 päeva jooksul alates tagastamise kinnitamisest. 

10.7. Ostja ei saa tagastada sellist kaupa, mille tagastamise võimalust Eesti Vabariigi õigusaktid ette ei näe.

Infovahetus

11.1. Müüja suhtleb Ostjaga tema vormis registreeritud e-posti aadressi kaudu. Ostja saab kasutada kõiki veebipoes loetletud suhtluskanaleid www.liluilu.ee jaotises "KONTAKTID".

Vastutus

12.1. Ostja vastutab ainuisikuliselt registreerimisel või tellimuse vormistamisel sisestatud isikuandmete õigsuse eest. Kui Ostja on esitanud ebatäpseid andmeid, ei vastuta Müüja sellest tulenevate tagajärgede eest ning tal on õigus nõuda Ostjalt tekitatud kahju hüvitamist.

12.2. Ostja vastutab isiku registreerimisandmete turvalisuse eest. Kui registreerimisandmeid kasutab kolmas isik, loetakse neid Ostjaks.

12.3. Müüja vabaneb igasugusest vastutusest kõigil juhtudel, kui Ostjale on tekitatud kahju, kui Ostja ei ole Reeglitega tutvunud, vaatamata sellele, et selline võimalus oli antud.

12.4. Kahju korral hüvitab süüdlane teisele poolele otsesed kahjud.

Lõppsätted

13.1. Lilu ILU OÜ jätab endale õiguse käesolevaid Reegleid ja muid Reeglitega seotud dokumente lisada või muuta, teavitades sellest Ostjat veebipoes. Reeglite täiendused või muudatused jõustuvad selle avaldamise kuupäeval, s.o. alates nende veebipoe süsteemi postitamise päevast.

13.2. Kui ostja ei nõustu Reeglite uue redaktsiooni, osaliste täienduste, muudatustega, on Ostjal õigus neist keelduda, sellisel juhul kaotab Ostja õiguse kasutada veebipoe teenuseid.

13.3. Kui Ostja jätkab pärast Reeglite uuendamist e-poe teenuste kasutamist, loetakse, et Ostja nõustub Reeglite uue redaktsiooniga (täiendused, muudatused).

13.4. Need reeglid on loodud kooskõlas Eesti seadusandlusega.

13.5. Käesolevate reeglite rakendamisega seoses tekkinud probleemid ja vaidlused tuleb lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe puudumisel lahendatakse vaidlus Eesti Vabariigi õigusaktidega ettenähtud viisil.

13.6. Pooled vabanevad käesolevatest reeglitest tulenevate kohustuste täitmisest, kui täitmine ei ole võimalik vääramatu jõu asjaolude tõttu

Ava vestlus
1
Lilu ILU (reaalajas vestlus)
Kas vajate nõu või teil on küsimusi?
Kirjuta mulle WhatsAppi ja vastan esimesel võimalusel. ☺️