Kuulsus Dr.Jart+ on juba ammu ületanud oma kodumaa Lõuna-Korea piirid:
- see on üks maailma 100 parimast kosmeetikaettevõttest;
- omab mitmeid patenteeritud leiutisi ja terve hulk erineva prestiižiga auhindu;
- tooteid eksponeeritakse kuulsate poodide vaateakendel ja New Yorgis moenädalal tooteid Dr. Jart + modelle toetatakse nende ilus.
Dr.Jart+ kaubamärgi ajalugu
Asutas selle aastal 2001 kaks noort ja ambitsioonikat meest: dermatoloog Sung Jae Jeong, kes juhtis Soulis kliinikut, ja tema sõber Chin Wook Lee.
Lee'l polnud meditsiiniga midagi pistmist, ta oli elukutselt arhitekt, kuid olles Jumala ettevõtja, riskis ta investeerida Jeongi valemitesse ja ideedesse ning tal oli õigus.
Eelarendused ja kooskõlastused viidi läbi kolme aasta jooksul. Lõpuks, 2004. aastal, käivitasid nad oma esimese projekti – ettevõtte Dermaster. Tooted olid mõeldud dermatoloogiakliinikutele ja see ei ole päris suur. Ja aasta hiljem laiendavad nad oma silmaringi, annavad elu uuele projektile ja liituvad kosmeetika peavooluga. Nii see ilmus Dr.Jart+ kaubamärk
Dr ja Art kombinatsioon peegeldab ettevõtte olemust ja filosoofiat, millele see jääb truuks tänaseni: dermatoloogiateaduse ja kunsti sulandumist.
Oletame, et meditsiiniga on kõik selge. Alustades laborist ja 15 arstist koosneva meeskonnaga, Täna Dr.Jart+ on oma uurimiskeskus.
Kunst väljendub aga aupaklikus suhtumises pakendidisaini, kus iga detail värvist funktsionaalsuseni on hoolikalt läbi mõeldud ja tekitab kosmeetilisi assotsiatsioone.
Kunst väljendub aga aupaklikus suhtumises pakendidisaini, kus iga detail värvist funktsionaalsuseni on hoolikalt läbi mõeldud ja tekitab kosmeetilisi assotsiatsioone.
Omamoodi “mõõga ja adramaa liit” koreapäraselt. Ja pean tunnistama, et liit osutus väga viljakaks.
Dr.Jart+ Kulus vaid neli aastat, et muutuda väikesest Souli kosmeetikaettevõttest rahvusvaheliseks kaubamärgiks ja siseneda tohutule USA turule.
Siis olid veel Jaapan, Iirimaa... 2019. aastaks hinnatakse ettevõtte koguväärtuseks ligikaudu 1,7 miljardit dollarit ja see ostetakse välja Estee Lauder on mitme kaubamärgiga kosmeetikahiiglane.
Tänaseks
Tooted Dr.Jart+ ametlikult esindatud 36 riigis.
Kui me räägime segmendist, siis see pole massiturg. Sortiment on suunatud jõukamale kliendile, keda köidab kvaliteet ja väljendunud teaduslik lähenemine. Numbrid räägivad aga enda eest:
"Igas sekundis müüakse kogu maailmas 242 maski Dermask Water Jet Vital Hydra Solution«
Mida osta Dr.Jart+
Peaaegu poole sortimendist moodustavad maskid: kangas, hüdrogeel, alginaat. Öö ja mahaloputus. Vananenud ja noorele nahale, kuivale ja rasusele, tundlikule ja probleemsele nahale. Valida on palju ja kvaliteet on iga kulutatud senti väärt. Esmaseks tutvumiseks kaubamärgiga on see kõik.
Dermask Micro Jet Brightening Solution
Kergendav mikrokiust lehest mask
Good Night Vital Hydra magamismask
Üleöö jäetav niisutav mask
Dermask Intra Jet kortsudeta lahus
Vananemisvastane hüdrogeelmask
Kuiva ja dehüdreeritud nahaga inimestel on mõttekas keramiididega joont lähemalt uurida Keramidiin. Toitev sari, mis on aktuaalne sügisel ja talvel.
Centella seeria Cicapair - punetusele kalduvale nahale. Nagu eelmine, on ka see sari mahukas ja sisaldab kõike: alates toonikutest kuni kahte tüüpi maskideni.
Rasusele ja probleemsele nahale - Ctrl-A.
Ja muidugi Dr.Jart kaubamärgist rääkides ei saa neid mainimata jätta BB kreem. See oli lipulaev 2006. aastal, mil ettevõte tuli välja maailma vallutama ja nende BB-kreemid hoiavad endiselt oma kohta.
Ja meie poes saate tutvuda kuulsa kaubamärgi toodetega
Kui artiklist oli abi: kirjutage kommentaare ja liituge meiega sotsiaalvõrgustikes.
Ja see on kõik, mis mul täna on,
Teie Lilu ILU